Güzel renkler güzel pigment fakat sınıfta kalan SLEEK

İlk Sleek markası deneyimim olur kendileri... Renklerine bayılarak almıştım, pigmenti de oldukça yüksek bunları düşünürsek aslında mükemmel bir ürün. Fakat ben yumuşak dokulu ürünleri seviyorum kireç gibi olan ürünlerden nedense bir türlü memnun olamıyorum.

Sleekte de durum aynen bu şekilde. Pigmenti kalıcılığı süper hatta bir çoğumuzun göz bebeği olan The Balm Mary-Lou Manizer ı bile sollayabilir. Ancak The Balm doku olarak daha yumuşak olduğu için bende maalesef diyorum ama sollayamadı.

Bitse tekrar alır mıyım? ALMAM... 
Ama yinede çok kötü bir ürün değil. Denene bilir. Renkleri, pigmenti tekrar tekrar söyleyeceğim ki mükemmel. 

O kadar sert dokulu dedim ama bir kısmı krem dokuda onuda araya kaynatmamak lazım. Bu seferde dokusu güzel ama çok kalıcı değil yani en azından toz kısımlar kadar kalıcı değil. Nedense onuda pek sevemedim. Oda bende Maybelline Tatto farlarını anımsattı. 

Ürüne birazcık eleştirel yaklaşsamda yinede kullanıyorum. Tekrar söyleyeyim ki yanlış anlaşılmasın KÖTÜ MÜ? HAYIR tekrar alır mıyım? Maalesef HAYIR.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Limon ve Maden Suyu Buzlu Tonik Olarak Nasıl Kullanılır? Cilt Bakımı

Bebeğimsin Himalaya